Curso: Didáctica do patrimonio e traballo por proxectos

Cartel do curso Didáctica do patrimonio e traballo por proxectos

Cartel  elaborado con imaxes propias, mans de: http://mrg.bz/PNHw50//licenza  libre Morguefile//CC BY-NC-SA

Falta pouco para rematar esta nova actividade mixta que se está desenvolvendo no CFR de Lugo e que consta dunha fase presencial de 30 h e outra fase non presencial de 20 h.
Durante a fase presencial acompañáronnos excelente profesorado relator que nos deixou a súa pegada co seu bo facer e as súas experiencias prácticas ao longo de 10 interesantes sesións. 
  • Xa levamos camiño andado e recordamos o 7 de febreiro no que nos acompañou  Dna. María Carmen Loureiro, profesora no IES da Illa de Arousa,   acercándonos  cunha emocionante exposición á ABP.
  • Dn. Ramón Noche Fraga, profesor no IES Xograr Afonso Gómez de Sarria,  amosounos á importancia das TIC dentro da ABP, o uso de ferramentas colaborativas e autoría e licenzas, entre outras cousas. É autor  de wikis e do blog alifBai.
  • Dn. Josué LLull Peñalba, profesor na Escola Universitaria Cardenal Cisneros de Alcalá de Henares, explicou o proxecto levado á cabo: La ciudad en el arte.
  • Outra interesante experiencia foi presentada por Dn. José Luís Guede Losada, profesor no CPR San José de Ourense, na que poidemos acercarnos a súa experiencia e traballo e entre outras cousas o emprego da realidade aumentada e códigos QR no traballo co seu alumnado.  Podemos seguir o seu andar no seu  Civitas Auriensis.
  • Dn. Francisco Martín Castillo Rodríguez, director do Departamento Técnico de Estudos da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, acercounos nocións de paisaxe, integración paisaxística, convenios Europeos e a protección da paisaxe como patrimonio natural.
  • Dn Manuel González Álvarez, profesor no IES Concepción Arenal, e autor de Cliphistoria  unha vez maís sorprendeunos coas magníficas experiencias do alumnado e o seu bo facer.
  • Co mesmo interese desenvolveronse as 3 últimas sesións estiveron a cargo de Dn. Antonio Reigosa Carreiras, Responsable de Comunicación e Xestión Cultural da Rede Museística de Lugo, abordando na primeira  sesión a temática do patrimonio inmaterial. 
  • Na  segunda  sesión, ao longo dun itinerario pola cidade, analizouse o xurdir da cidade «como  froito dun longo percorrido, un mostrario de pegadas e o resultado dun proxecto colectivo» a través da canalización da auga e a función das distintas fontes do percorrido. Foi un interesante percorrido nunha tarde fría, ventosa e chuviosa.
  • No  último día da fase presencial, visitamos o Centro de Interpretación do Camiño, a Casa dos Mosaicos, o Centro de Interpretación da Muralla e o Museo Provincial.
Na aula virtual do CFR de Lugo creouse un curso co material de todo este profesorado e ademais engadíuse abundante material complementario para consultar. A través desta plataforma poden enviar as tarefas, participar nos foros e comunicarse co chat.
Nestes momentos estase a desenvolver a fase non presencial que consta no deseño, posta en práctica e valoración dun proxecto. Esta fase non presencial está titorizada por Dna. Anna María Sorolla Lerma e por Dn. José Luís Guede Losada.
O profesorado está traballando con amosado interese  na aula e polas tarefas enviadas abordan  curiosas preguntas, retos  e tarefas como a tradición  oral, formas das arquitecturas relixiosas, a vida dos romanos, o cole e o entorno, a migración galega no século pasado, diferencia entre as feiras e os oficios de antes e agora, moceando polo tempo, Chantada noticias, o antroido ribeiriano, paseo polo Lugo romano en  latín clásico e actual, guía turística de Castroverde, o cole como obra de arte e a gastronomía dos nosos avós.
Parabéns a todo o profesorado e ánimo no voso traballo!

Descripción general de privacidad

Este sitio web utiliza cookies para que podamos brindarle la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en su navegador y realiza funciones como reconocerlo cuando regresa a nuestro sitio web y ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones del sitio web le resultan más interesantes y útiles.