Curso: Ler e escribir, escribir para ler

 Imaxe de Marta Arias Licenza//CC BY-SA

Dende o 16 de outubro estase desenvolvendo no CFR de Lugo o curso Ler e escribir, escribir para ler.

Dita actividade consta de 25 h presenciais e 5 non presenciais onde o profesorado asistente levará á á práctica na aula algún recurso ou contido do desenvolvido no curso.
Obxectivos: 

  • Revisar
    as investigacións pedagóxicas actuais sobre a adquisición e mellora da
    competencia comunicativa na escrita de acordo co establecido na LOE.

  • Coñecer
    propostas e experiencias didácticas de ensino-aprendizaxe da lingua
    escrita: a mellora da competencia lectora e da expresión escrita.

  • Analizar diferentes enfoques da animación e mellora da lectura e da composición de textos.

Contidos: 

  1. Competencia
    comunicativa na expresión escrita. Modelos teóricos sobre os procesos
    de lecto-escritura. A lectura eficaz, a lectura comprensiva, a
    competencia lectora e o desenvolvemento da competencia na produción de
    textos.
  2. Os
    textos. Claves para a selección de textos axeitados para o traballo na
    aula e as recomendacións de lectura Obradoiro
    de escrita: fundamentos, técnicas de xeración de ideas, aspectos
    prácticos (parágrafo, frase, palabra, textura, puntuación, impresión,
    revisión) e outros condimentos.
  3. Á escritura pola literatura.
  4. Ler
    e escribir nas novas tecnoloxías (televisión, revistas, cómics,
    webs,blogs, chat, teléfonos móbiles: novos soportes para os procesos da
    lectura e a escrita; implicacións didácticas). Boas prácticas na rede.
    Licenzas
    ABP.     
O profesorado relator co que contamos é o seguinte:
Ramón
Noche Fraga
que abordou ao longo de dúas sesións conceptos claves como o
uso de boas prácticas na rede, licenzas, ferramentas para a creación de
actividades (padle, wordle, ferramentas de Google e o uso da aula
virtual Moodle).

 O
martes 22 de outubro contamos coa presenza de Carlos Negro Romero que
baixo o título da súa docencia A escritura pola literatura. Poemas
transformers a totalidade do profesorado asistente creou e sentíose
poeta.

Miguel Ángel Curiel presentará diversas estratexias de animación á lectura cun taller de creación poética.

O 6  e o 14 de novembro Xosé Antón Núñez Álvarez abordará a temática interacción lectoescritura na aula.
Fernando Trujillo Sáez dentro do seu relatorio: Ver, ler e escribir. O traballo por proxectos para o desenvolvemento das competencias básicas abordará contidos como:
  • Cambios na aprendizaxe nos albores do século XXI: da Xeración Gutenberg á Xeración Disney

  • A aprendizaxe baseada en proxectos: sentido, valor e estratexias

  • Un exemplo de organización de centros para a aprendizaxe baseada en proxectos: A Semana dos Proxectos.
E para rematar o día 21 de novembro estará connosco Francisco José da Silva Irago (Kiko da Silva) para traballar o cómic.

También te podría gustar...

Descripción general de privacidad

Este sitio web utiliza cookies para que podamos brindarle la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en su navegador y realiza funciones como reconocerlo cuando regresa a nuestro sitio web y ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones del sitio web le resultan más interesantes y útiles.