• Sin categoría

Fer un infograma, mapa mental i imatge interactiva

Ací vos deixe el document amb la descripció de com fer el treball en grup d’un tema d’història i com s»avaluarà. Bàsicament consisteix en elaborar un mapa mental, un infograma i imatges interactives del tema utilitzant aplicacions gratuites d’internet.
Donem primer una ullada a què és cada element a fer i alguns exemples.
1. EL MAPA MENTAL conté conceptes clau del tema que estan jerarquitzats del més general al més específic: CONCEPTE CENTRAL, CONCEPTES PRINCIPALS, CONCEPTES SECUNDARIS, CONCEPTES ESPECÍFICS i PROPOSICIONS que són les paraules que enllacen els conceptes.  
Per fer un mapa mental de la lectura d’un text, se sel.leccionen aquells conceptes necessaris per fer-lo entenedor i es fa un llistat per ordenar-los jeràrquicament, que ens servirà de guia per elaborar el mapa mental, que caldrà refer-lo una, dos o més vegades. Les aplicacions on line ens permeten també distints dissenys i integrar imatges, vídeos, etc. Utilitzarem una aplicació senzilla: http://popplet.com/

2. L’INFOGRAMA és una forma visual d’oferir la informació que es vol transmetre de forma esquemàtica, resumida i fàcil d’entendre on la imatge és important. Hi ha diversitat de disseny perquè permet personalitzar-los. ACÍ TENIM EXEMPLES
Siga quin siga el disseny, ha de tindre:
– elements destacats: un títol directe, un subtítol, un text principal de presentació i una imatge principal.
– textos secundaris i imatges secundàries que complementen la informació. Utilitzarem http://www.easel.ly/

3. LES IMATGES INTERACTIVES. Exemple d’imatge interactiva feta amb thinglik en la que es poden incloure cartells amb una breu informació per identificar-la, posar informació o enllaços a webs, videos, definicions, biografia, et.


4. DOCUMENT DEL TREBALL I AVALUACIÓ 

También te podría gustar...

Descripción general de privacidad

Este sitio web utiliza cookies para que podamos brindarle la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en su navegador y realiza funciones como reconocerlo cuando regresa a nuestro sitio web y ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones del sitio web le resultan más interesantes y útiles.